jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Andas, andas

Publicerad 2016-09-16 08:02:00 i Allmänt

Något bland det värsta som finns, är att vakna med en dålig start från att man slår upp de blå.

I mitt fall handlar det inte om att slå i en lilltå (som jag gjorde mitt i natten på Lalandia och inväntar nu att nageln ska lossna helt -aj som f-n!!!), utan att vakna till ett sjudundrandes gnäll från en viss loppa.

It drives me crazy!

I LoA är det klart och tydligt att man drar till dig saker och ting med både tankar och känsla. Så vad göra år saken?
Jag kan inte ignorera min dotter och gnället verkligen raserar mitt glada humör, som jag har trots att jag är allt annat än morgonpigg, synnerhet då jag den sista tiden blir väckt av en ledsen livan 1-3 gg om natten.

Jo jag spelar direkt GLAD musik!
Musik gör underverk för själen. Och Spotify finns lättillgängligt på mobilen. Så gamla goda låtar sprutar ut ur högtalaren. Och så får man bort bruset av gnäll, lyckas bita ihop och faktiskt behålla både lugnet och det glada.

Vi får se hur länge detta fungerar. So far so good!!



Vad vore livet utan er mina små älsklingar? Alldeles, alldeles för jädrans tråkigt. Älskar er till universum och tillbaka flera varv om ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela