jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

I need a break!!!

Publicerad 2016-09-29 12:11:33 i Allmänt

Gud förlåt mig, men gaaaaahhhhh!!!!
Jag behöver en rast!

Livan är helt underbart fantastiskt duktig på att vara så in i helvetes mammig på kvällarna! 
Jag sitter låst med henne från kl 19.30 till 22 var kväll. Pappa duger inte, flaska duger inte, napp duger inte. Bara min famn, mitt knä och gäääärna mitt bröst.

Det kryper i kroppen på mig att bara sitta still i soffan med henne fastklistrad som en koalabjörn. Och sitter hon inte fastklistrad så gnälls det, och gnälls med en sådan jobbig gäll ton. Och gråt och msmmammmammma hela tiden. 

Jag blir tokig. Kan inte ens gå på dass!
Fick ett psykbryt igår. Ikväll så skiter jag I hur mkt hon kommer gråta. Pappa får duga.
Men så vet jag att jag fixar bara 10 min att lyssna på det och sen tar jag henne för att få lugn och ro.

I need a break bokstavligen.

Dessa förkylningar de går genom nu igen gör ju inte saken mycket bättre eller ens lättare.

Tjejkväll på lör och jag vet inte hur jag ska göra. Måste lämna besked idag men det tär i mig när jag vet hur ledsen hon kommer vara här på kvällen. Jag tycker synd om både henne, Olof och Loppan som kommer behöva lyssna på gnäll gråten. Hur ska jag göra?

Vill bara gråta.


Snygga morgonfrillan ❤

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2016-09-29 15:06:08

Hörredu! Du sa precis är du behövde en paus! Så följ med på lördag! Hon är säkert inte alls gnällig och ledsen när du inte är i närheten! Det brukar gå bättre då! Och funkar det inte alls får du isåfall åka hem igen! Kom igen! 🎉🎊🎈

Svar: Du har så rätt 😊 har betalat och kommer. hoppas det blir bra 😊
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela