jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Resa!!!!

Publicerad 2016-09-26 00:11:22 i Allmänt

Vi har i dagarna bestämt att vi ska ut och resa. Och jag är så exalterad att jag nästan kissar på mig av glädje. 

Vi har inte bara bestämt en resa utan även en till nästa år.

2 resor som jag längtat efter.
Till 2 länder som jag så gärna besöker igen.
Till 2 hav där jag ÄNTLIGEN ska få möjlighet till att få hyfsade bra dyk.

Woooha!
LÄNGTAR!!!!

Nedräkningen har börjat och så även jakten på billiga biljetter till resa nr 2. 

Och så börjar då även en jakt på bra och trevlig resväska till loppan. Förslag någon?
Jag har redan börjat surfa efter tips på hur man roar små barn på flyg som tar lite längre tid än någon enstaka timme.

Åh... underbara hav och varma länder! Jag ser så sjukt mycket framemot detta ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela