jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

sjukstuga

Publicerad 2016-09-03 01:18:13 i Allmänt

Sådär ja! 
Inte bara en sjuk loppa i familjen.
Från ikväll har jag en febrig och megaförkyld liten livan i min famn.
En sambo med halsont och ja så även jag och jag känner hur förkylningen är på ingång.

Skit.
Skit, skit, skit.

Där rök de kommande träningarna. 
Där rök resan jag skulle boka till nästa vecka.
Där rök mitt glada humör.

Men jippiekayey eller nått.
Kommer bli en jädrans rolig natt.
Loppan har redan vaknat 6 gg sen kl 20.
Livan vill inte somna och när hon väl gör det är det korta stunder. Helst sittandes i min famn.

Synd det inte är måndag imorgon så jag kan lämna på förskolan. För barn ska ju gå genom ca 14 förkylningar på år. *ironi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela