jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Träningsvärk deluxe

Publicerad 2016-09-01 22:47:54 i Allmänt

Dans i tisdags. Grym träningsvärk i gumpen. Värre idag.

Ett pass i kväll och jag trodde bokstavligen jag skulle dö så jäkla ont jag hade i skinkorna.

Nu efter lite mat, nattning, amning och en dusch.... jag vill inte resa mig från soffan alltså. Jag stannar gäääärna här i natt!

Måtte det vara bättre imorgon.

Men skönt är det samtidigt att känna att det gör någon nytta det jag gör.
Och min vikt har passerat det första delmålet och är snart ikapp delmål nr 2.
Woop Woop 😄😄😄

Jag hoppas ngt innerligt att jag i vinter kan ha mina ordinarie kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela