jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Joråsåatt....

Publicerad 2017-04-07 08:46:48 i Allmänt

Vad var det jag sa? Murphys lag!

Hela natten i sin säng torr. Går upp vid midnatt för att kissa. Vid 6 kommer hon och lägger sig sidan om mig för att sova vidare. Jag frågar behöver du inte kissa. Nej. Och så somnar hon. Jag vaknar senare av att det är blött. 

I. vår. säng. vår. VÅR!

Och hade jag madrassskydd på?
Naturligtvis INTE! För jag svettas som en gris om nätterna med skyddet på.

Så....... 😟 🔫

Vad jag älskar att behöva strippa sängen det första jag gör på morgonen 😂 och gå ut om för att gå till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela