jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Komsi komsi

Publicerad 2017-04-22 21:43:35 i Allmänt

Det har börjat försvinna saker här hemma. Och jag blir inte klok på vart sakerna tar vägen. Har frågat loppan om hon tagit dem, och hon brukar vara ärlig gällande sådant. Men nej.

Olof har inte gjort det och jag vet att livan är oskyldig.

Så säg mig...
Vart kan 2 knivar, silen till diskhon och en datorkabel (till min laptop, laddaren!!) tagit vägen? Det är de 4 senaste sakerna som försvunnit.
Jag är livrädd för att hitta knivarna på ett ställe där barnen kan skada sig. Den ena är en skalkniv och skitvass!!

Ni vet att jag inte riktigt är som Alla, så jag tror ju på tomtar och troll typ. Och det sägs att det finns vätter som tar saker. 
Ja idiotförklara mig inte nu.... Men om ingen av de 3 har tagit sakerna och jag vet att det inte är jag.... vem i helvete har då tagit dem? Vem? Varför?

Jag vill ha tillbaka knivarna då jag är livrädd för att de små kommer skada sig och jag behöver sladden till min laptop så jag kan starta min dator! 

Jag blir tokig...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela