jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Not good, not good at all!

Publicerad 2017-04-26 19:46:27 i Allmänt

Ja det märks att jag inte mått på topp den sista tiden. Ställde mig på vågen och plockade fram måttbandet idag. Detta då jag inbillade mig att jeansen börjat sitta jädrans illa.

Och tyvärr besannades mina misstankar.

4 kg + sen januari och en massa cm som är oönskade. Skit! 

Som "straff" har jag piskat mig runt 2 "långrundor" idag. Och det var riktigt skönt. Jag har saknat detta fina väder så nu börjar jag om igen. Mackorna kan fara å flyga och det är dags att ta in äggen rejält i maten igen. Dessa kilo och cm ska väck fortare än en höna skiter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela