jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Torris

Publicerad 2017-04-05 19:24:23 i Allmänt

Länge länge har loppan hållt sig torr på nätterna med några få undantag där det råkat komma en skvätt. Sist var vid kräksjukan. Och även trots kräksjukan var hon duktig och gick upp och kissa på natten när hon var nödig. Trots detta vill hon ha blöja på natten. Antagligen en trygghet för henne. Men ikväll tog jag sista blöjan och jag känner att that's it. Blöjor är inte gratis! 

Så från och med imorgon får hon klara sig helt utan.

Jag undrar hur ofta jag kommer få tvätta sängkläder från och med imorgon. För med Murphy's lag så lär väl dessa skvättar komma ofta istället för väldigt sällan. 

Keeping my fingers crossed 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela