jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vägbulor

Publicerad 2017-04-06 09:50:18 i Allmänt

Idag rann bägaren över. Höll på att bli påkörd när jag gick hem från förskolan. Med barnvagn och hund.

Bilen kom från korsningen i hög hastighet som vanligt. 
Hur mycket jag än tältade med armen om att han skulle sänka farten så gasade den idioten. För att tillägga så befann jag mig på sträckan vart det är 40. 40!!!

Idag har jag ringt trafikverket och kommunen. Skrivelser ska in till båda. Får jag inget gehör så kommer jag själv sätta ut farthinder av något slag.

Det är inte meningen att man inte ska kunna gå säkert till och från sitt hem!
Och värst är många föräldrar som har bråttom för att känna sina barn för att de är sena.
Allvar????

Är duktigt lack just nu!!
Grrrrrrrr.....

Irriterande t9.

Jag tältade inte med armen utan fäktade. Och föräldrarna som har bråttom är inte för att känna sina barn utan för att lämna dem 😲

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela