jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vilken miss!

Publicerad 2017-04-05 09:41:07 i Allmänt

Jag platsar inte topp 10 på bästa mamman just nu...

Trots att vi borstar gaddarna 2 gg om dagen har jag totalt missat 2 nya tänder och 2 på gång upp. Inte konstigt hon varit så jädrans på kinken var gång vi ska borsta. För att inte tala om kass i magen.

Loppan är inne i en ny fas där hon hela tiden ska käfta emot. Det tär på mig för jag hatar verkligen att bråka med henne. Det gör ont i mig och var gång går jag sönder inombords. Men när en hel dag gått så brister det för mig och tyvärr fixar jag inte att försöka lugnt och metodiskt försöka säga nu räcker det. 

Sessorna har båda två kommit in i en period där de oftast somnar på studs strax efter kl 19. Så skönt! Undantag är fredag för livan har jag märkt. Hon håller sig vaken under hela lets Dance och dansar med under programmet. Slocknar dock snabbt när det närmar sig slutet. Gissar att det är hennes lilla fredagsmys...

Sista veckan i skolan och sedan väntar 1 v påsklov. Hoppas på fint väder så vi kan vara mycket ute. Älskar denna underbara vårsol. Allt pyssel i trädgården och se hyr allt vaknar till liv igen. Med undantag för dessa satans spanjorer... kampen har pågått några veckor redan och jag fortsätter att göra det svårare för dem. Vattenglas är verkligen att rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela