jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Insnöad

Publicerad 2017-02-10 10:59:17 i Allmänt

Det börjar bli verklighet med att ombyggnad/takbyte snart drar igång. O sitter och kikar på olika tak, färger, kupor osv.


Jag själv är exalterad MEN har snöat in på växthus istället 😂
Har länge önskar mig ett växthus och även en större köksträdgård. 
Tre odlingslådor fick se dagens ljus förra året och jag vill utöka med 5!!! lådor till i år. Och gärna ett växthus 😂 men bara jag får odlingslådorna blir jag väldigt nöjd.

Olika vintersådder är gjorda med bla blomkål, broccoli, spenat och lite sommarblommor, bla ringblomma som jag i år tänkt använda till att göra salva till olika ändamål. Inomhus är ärtskott, olika Paprikor, purjo och slanggurka satt och de växer fint. Ska idag få loppan till att så sallad hade jag tänkt. 

Längtan efter våren är stor även om jag älskar det vita pudret som fallit där ute.
Bor i fel sida om Skåne om jag vill ha mycket snö. Mer än 0.5 m har fallit vid Kristianstad!!

Men idag igen går kaminen förfullt, dygnet runt. Bästa investeringen ever i detta hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela