jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mammas nya crib

Publicerad 2017-02-14 11:03:52 i Allmänt

Igår var vi på visning för en lägenhet som jag hittat å visade för mamma. Hon var inte jätteimpad men bokade tid för visning. Vi åkte dit igår och vi var långt ifrån ensamma där.


Livan var med för att godkänna och vi båda två (tre) kände direkt att här, här ska mamma bo. Detta är mammas nya lägenhet! Jag riktigt ser framför mig grillkvällar hos mamma i sommar, julafton och mycket annan övrig tid.

Lägenheten bara välkomnade oss med öppna armar och det kändes så jädrans rätt! 

Visst där är mycket som behövs fixas, för hon som bott där innan har gjort många quickfix, men det är mindre saker som är lätt åtgärdat. 

Vi åkte därifrån med en bra känsla i magen. Mamma åkte hem, jag gjorde vad som skulle göras och gick in på mäklarsidan.

Hallå ja! Det hade redan ramlat in bud på den! Och inte bara 1!
Ringde mamma direkt. För denna lägenheten är mammas. Den bara är det!

Nu pågår budgivning och folk är verkligen dumma i huvudet när det gäller bud. I stället för att börja lågt för att få så bra pris som möjligt så fläckar de på rejält.

Nåja kan kvitta. De kan ju få buda vad de vill. Mamma har redan flyttat in där i våra huvuden.

Jag ser redan tomatplantor, paprika och gurka som växer till sig på altanen. Jag ser hur barnen glatt leker i trädgården. Jag ser även byrackan som pissar på busken. 

Detta kommer bli så bra. 18 min mellan oss. I en bostadsrätt som verkligen passar mamma. 

Tankens kraft. Den mäktigaste kraften i världen. Det gäller att nyttja den till fullo!!

Här är mammas nya boende. Och jag LÄNGTAR tills vi kan börja göra vid den ❤😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela