jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tackar tackar!

Publicerad 2017-02-09 11:05:51 i Allmänt

Detta händer inte till vanligheten. 

9.50 var kl när jag vaknade idag.
Livan låg fortfarande och sover i sin säng.
Loppan låg sidan om mig utan att jag märkt det. Men oavsett båda sov.

Jag tror vi behövde alla 3 ta igen lite sömn. O med då han sov från typ kl 20 på soffan kvällen innan.

Nu borde vi alla vara ikapp. Synd bara att halva dagen försvann i ett nafs. 

Nåja. Får se om det blir någon pulkaåkning idag. Om loppan är i någorlunda bättre skick. Hon ser piggare ut så hoppas hoppas 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela