jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vuxenmys

Publicerad 2017-02-28 14:17:43 i Allmänt

Allvar. Jag har länge funderat deras på hur man skulle reagera men varit glad så länge man sluppit det.

Igår hände det.

Mitt i akten klev loppan in i sovrummet. Vi kunde knappt hålla oss för skratt. 
"Mamma jag vill sova med dig" och "vad gör ni?"
Jag ville bara dö en smula!

"Visst gå in i köket så ska du få lite vatten först" Så man får en chans att diskret kunna glida av och på med en morgonrock.

Där skulle man försöka somna sen....

Älskade ungar alltså.
Evigt tacksam för att deras dörr gnisslar när den öppnas. Och den ska INTE smörjas 😂


Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2017-02-28 15:02:03

Hahaha hellre nu än när dom är äldre 😂😂

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2017-02-28 15:02:04

Hahaha hellre nu än när dom är äldre 😂😂

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela