jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Why not?

Publicerad 2017-02-07 21:22:14 i Allmänt

Den ena är "frisk" och den lilla åkte idag på febern istället. Yes yes. Älskar dessa tider!


Loppan var på förskolan idag och med facit i hand så borde hon nog stannat hemma. Hon kändes rätt ynklig och risig när hon kom hem mot vad hon var när hon lämnade huset imorse. 

Rätt ordentligt nedkyld i och med att de sover lunch ute och efter de vaknat så fortsätter leken ute. Hela hon var en isbit och grät så ont hon hade överallt när vi kom  hem 🙁

Vet i katten om jag ska låta henne gå imorgon i och med kylan och förkylningen som kom idag...

Undrar så smått vart våren försvann?
Inte direkt den skönaste perioden att ha hund nu om jag säger som så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela