jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Äntligen

Publicerad 2017-01-17 22:14:16 i Allmänt

Har haft malandes i huvudet sen årsskiftet att tränar jag inte i januari så sägs kortet upp. Å jag var faktiskt övertygad över att det skulle ske. MEN fina Sara kom idag med förfrågan om att komma iväg och träna.


Thank you. Thank you very much!
Jo det var stundvis jobbigt. Ja jag höll på att tappa både trosor och byxor hela passet genom. Men så skönt att få det gjort. Första passet för i år. Och fler ska det bli!

Har har belönat mig med 2 kärleksmums och det är Olofs fel 😂😘 men gott för själen (sockertarmen) är det.

Nu vet jag vart träningskläder och skor finns. Och de ska inte bli dammiga denna gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela