jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Beställt

Publicerad 2017-01-05 20:24:46 i Allmänt

Idag fick jag tummarna loss.

Ny syskonvagn kommer nästa vecka och jag ser fram emot det!

Efter ersättningen jag fick blev dragen, efter rabattkoden och återbäring via refunder betalar jag 401 kr själv. Och då är där ett nytt regnskydd med.

Mycket bra köp måste jag säga. 

Visst jag hade kunnat köpa den begagnad. Men med tanke på vad de vill ha för den i andra hand kunde jag lika gärna köpa en ny och då vet jag att den är i rent och fint skick.

Och den dagen jag säljer den får jag förhoppningsvis lika mycket som de som säljer den i andra hand idag. Och då har jag gjort en mycket bra affär.

Oavsett kan jag säga tack för att de hanterade vår vagn så dåligt. 
Nu fick vi en som är bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela