jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Den där känslan...

Publicerad 2017-01-17 11:41:04 i Allmänt

Har inte behövt ställa kl sen 14 december mitt i natten för att komma upp i tid till flyget.


Idag var det dags igen. Dock hann loppan väcka mig 10 min innan den ringde för hon behövde gå på toa. 
Uppe i tid med andra ord.

Ge mat.
Mata kaminen och få igång den.
Mata Livan. 
Klä dem båda.
Klä mig själv.
Borsta tänderna och håret på loppan.
Packa hennes ryggsäck.
Få på dem alla jädrans kläder.

Uppe i tid men inte fan hinner vi komma i tid... hur ska det gå den dagen jag börjar jobba??

Å den där känslan som uppstår när man kommer fram till skolan och de redan har gått in..... Så har man kämpat som en gnu med alla jädrans vinterkläder hit och dit 😂

Nåja.
Dags för 1 års vaccin på Livan idag.
OCH det är riktigt skönt väder!

Har kollat runt på simning för loppan och hittat ett som drar igång nu på torsdag. Finns även plast för Livan. 
Duktigt sugen men det kostar mig 2000 kr... som jag för stunden inte har i mina ägor. Äääälskling.... 😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela