jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Huvudbry

Publicerad 2017-02-01 00:54:38 i Allmänt

Jag har de senaste dagarna ett riktigt huvudbry...

Jag har numera 9 månader kvar bara som jag kommer gå hemma. Sedan väntar..... ja vad väntar egentligen? Arbetslöshet?

Jag har ställt mig frågan 1000 gg, vad vill jag göra när jag blir stor och tro mig. Jag vet verkligen inte. Det gör ont och jag får lite panik.

Funderar på att dra igång med forever igen och hoppas på att jag har bättre och större framgångar denna runda men samtidigt känner jag verkligen inte att jag orkar. Eller vill. 
Jo jag vill ha gratis resor. Jag vill ha fria tiden. Jag vill ha gott om pengar. Men känns som att marknaden här runt om är mättad. Och jag har svårt att finna motivationen att spendera min sista mammaledighet med att leta folk, sitta och Fika med främlingar som i slutändan bara kostade mig tid och pengar och gav mig inget alls.

Så vad ska man då göra?

Jag vill så gärna starta upp eget. Men vad. Och fungerar det här ute på landet?

Vad vill jag arbeta med?

Och samtidigt så vill jag faktiskt ha en gosebebis till.... en sista.... men jag vet en som inte vill... tror jag.... Så jag får njuta extra mycket av dessa underbaringar jag har. 
Och detta ger mig panik.

Hjälp... Någon?

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2017-02-01 15:40:54

Hallå! Jag väntar på att du ska starta upp ditt egna företag! Du är ju massör och hudterapeut! Do it!

Svar: Har funderingar på det och vill. Undrar mest om det kan gå runt här ute...
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela