jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Blir tokig

Publicerad 2017-03-25 00:19:01 i Allmänt

Jag känner att det är något som luktar. Precis som att något är på g till att typ ruttna bort. 

Problemet är att jag är tydligen ensam i hushållet att känna det. Och det håller på att göra mig TOKIG! 
Inte ens hunden reagerar!
Vart fan kommer stanken från?

Och så e där nått "kattafan" som börjat pussa utanför entrén. Det stinker kattpiss så fort jag öppnar dörren. Men det känner naturligtvis ingen annan heller.

Ge mig styrka!!!!

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2017-03-25 08:02:48

Leta under soffor och hyllor...bredvid soptunnorna etc...
I feel you! 😂

Svar: Har kollat överallt. Tom sniffat över golvet och under mattan. Och Olof och hunden skrattar åt mig 😂
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela