jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Hej?

Publicerad 2017-03-22 14:39:08 i Allmänt

"Man ska inte ropa hej förrän man hoppat över bäcken"


Vågar jag ropa Hej?

Jag tror att vi är färdiga med kräkningarna nu... det har gått över 36 h nu och som det ser ut är det bara lite lösa i magen kvar på livan.

Dear God. Please, please!

Loppan fick komma till skolan idag och hon nästintill hoppade av glädje på vägen dit. När jag hämtade henne hade hon inte tid att gå hem. Det bakades tårta.
Tog bara 30 min att få henne att släppa fokus på bakningen och följa med hem. 

Livan är redan "inskolad". Kommer gå lika fort som loppan sen om inget ändras. Idag ville hon upp till pedagogerna och ville inte tillbaka till mig. Älskar dig med skitunge 😂

Hon har idag börjat själv klättra upp i soffan. Och i morse klättrade hon själv ner från vår säng när jag var på toa. Jag lämnade henne sovandes för att tillägga.
Stopp, stopp!!

Snart har jag tvättat ikapp allt igen. Bara lite kvar. Och dagar som idag längtar jag efter att få plocka fram klädtorken som ska ut. Snart, snart är det dags. 

Du underbara vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela