jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Oh no!

Publicerad 2017-03-05 21:43:09 i Allmänt

Loppans första vecka efter sportlovet resulterade naturligtvis i förkylning sista dagen i "skolan", dvs det drog igång onsdags kväll.


Igår em började jag känna av halsen. Idag kom förkylningen.
Why oh why.... 

Känner inte att jag har tid, lust eller ork att vara sjuk!

Denna vecka som kommer är det även dags för bouppteckning. Och jag är kallad dit då mitt namn står i testamentet. Ja inte för att jag kommer ärva något, men får vara där som stöd för mamma med tanke på idioten som kommer närvara på bouppteckningen. Ja den hagalnejäveln om jag får uttrycka mig som så...

Samtidigt som jag inte ser framemot dagen ska det bli skönt att få det överstökat. Så vi sakta kan gå vidare i livet. Måtte mamma hitta boende här snart. Vill ha henne närmare. Gärna för 3 år sen redan! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela