jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tillfällighet och ren tur?

Publicerad 2017-03-16 13:42:02 i Allmänt

Jag har börjat ge Livan omega 3 då jag läst mig till att det kan hjälpa vid nattskräck. Har klippt sönder kapsel och tryckt ut oljan på en sked.

Fy faaaaaan vad de luktar illa!
MEN hon  accepterar det och sväljer skiten!

Vet inte om det är ren tillfällighet eller ren tur i kombination med att jag väcker henne lite lätt ca 30 min efter hon somnat, men vi har inte haft ngt nattskräcksfall sen dess.

Sen att hon vaknar vid 3 för att få mat istället.... Det är en annan femma. Det är i varje fall inga hysteriska anfall! Och skönt är det att slippa dem.

Så jag fortsätter i samma anda och håller tummarna för att det kommer vara mer sällan än ofta när vi kör på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela