jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tisdag

Publicerad 2017-03-21 12:59:57 i Allmänt

Förra veckan just denna dag drog sjukorna igång i huset. Idag tisdag är det fortfarande igång.


Olof har idag återgått till jobb.
Jag är fortfarande väldigt klen och bara en promenad med hunden tar på krafterna.
Loppan har fått behålla allt sen söndags men är fortfarande liten i maten och man ser hur tunn hon blivit.
Livan kräker och är kass i magen fortfarande och även hon börjar bli en tennis 😯

Denna sjuka är något i hästväg vad den slår hårt på en.
Är kluven om loppan ska få gå till skolan imorgon eller stanna hemma i och med livan...
Hon vill dit och jag märker hur uttråkad hon är här hemma när vi är så begränsade som vi är.

Mina små töser. Lider så med dem.
Önskar jag kunde plocka bort det onda ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela