jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ups and downs

Publicerad 2017-03-03 08:30:43 i Allmänt

Det är otroligt hur ens lust går i vågor.

Under Livans första år har jag knappt haft något sug. Alls faktiskt. Det är lätträknat de gånger jag kan minnas de dagar lusten har infunnits hos mig.
Men nu... hade jag inte haft barn hade jag velat "bo i sängen" den största delen av tiden. Sjukt vilka kontraster det finns.
Man kan ju dock undra varför det blir så?

Igår var vi påväg att bli påkomna igen. Som tur så hann vi precis bli klara denna runda och slapp att bli avbrutna. Men fakta kvarstår att man känner sig jädrans skyldig när hon öppnar dörren och kommer krypandes upp i sängen när man liksom fortfarande "sitter ihop" 😂 

Dags att utföra aktiviteterna på annat ställe än sovrummet känns det som!

Duktigt trött är jag idag.
Med ett skönt pirr i hela kroppen. Dagar som idag borde barnen vara utlånade 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela