jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vårtecken

Publicerad 2017-03-07 12:08:26 i Allmänt

Livan sover, loppan i skolan, älskling iväg och jobbar, hunden sover...

Då tar jag på mig jacka och skor och tar med mig mottagaren ut. Dags att inspektera trädgården och vilka fynd! 

Gullvivor, primulor, rabarber, snödroppar, påskliljor, tulpaner och tussilago är uppe eller påväg upp! Knoppar på buskar och träd, gräset börjar se grönare ut, luktar vår i luften.

Min jordfabrik jobbar på och efter 2 v är det inte mycket kvar tills det är ren jord. Jag är lycklig. Mycket lycklig!

Jag är så kär i min fina sambo, pappa till våra underbara donnor. Jag är så kär i min familj. Jag skulle kunna dansa på moln.
Älskar livet idag. 

Och snart ska jag få ett jobb som jag hoppas jag kommer trivas med och ge oss en sjuhelvetes bra ekonomi 😁

Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela