jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Boost deluxe

Publicerad 2017-05-09 11:36:19 i Allmänt

Vi har haft en ledig helg i Stockholm. Barnen hemma med mormor i huset och Olof och jag ute på vift.


Åh vad jag behövde detta!
På fredagen umgicks vi med lillsiss Mika, där hon lotsade oss till godaste hamburgarstället någonsin!  Barrels burgers & beer. Allvar! Det var det godaste vi ätit i burgarväg! 


Vet inte vart tiden tog vägen men helt plötsligt var kl passerat midnatt. Lillsiss drog ut och klubba och vi begav oss till hennes lägenhet för att sova.


Lördagen så inväntade vi lillsiss och drog sen ut på en sann turistrunda. Trots tunnelbana som tog en snabbt och enkelt fram så fick vi en rejäl runda i alla backar och trappor. Vilket kändes bra i låren 😉

Gamla stan, E-types krog, Sveriges smalaste gränd, slottet, riksdagen, gondolen, utsiktsplats, nachos, te med bubblor, mall of Scandinavia osv...


Och innan vi visste ordet av så var det dags att skiljas 😢 vi skulle vidare på konsert för att se Kiss och checka in på hotellet.

Saknar henne fruktansvärt mycket redan. Man ses inte jätteofta sen hon flyttat upp. Och hon lär aldrig flytta ner igen...

Kiss var absolut kul att se. Dock är jag lite besviken över att Pauls röst inte höll bättre än den gjorde. Märks de är gammal, men det var glädjande att se att de fortfarande hade glädjen över att uppträda. Det sprätte bra i benen på han. Önskar bara att ljudet och hans toner var bättre än de var.
Men nu har jag fått se dem! Och det var kul!


På vägen hem drog vi en snabbt inom Gekås. Med betoning på snabb. Har aldrig varit där så kort tur med Olof som denna gång. Jag var på jakt efter byxor till loppan. 104 börjar bli för smått så behövde lite 110. Vilket tydligen är svårfunnet! Nästan allt är 110/116 Och det är förstort! Så nu har jag en drös med byxor som varken passar åt ena eller andra hållet. Skit...


Lika kul som det var att åka iväg lika kul att komma hem till de små trollen. Jag älskar dem så och har saknat dem så, men gud vad jag behövde denna lilla vila. 
Den satt som en fläskläpp!
Jag känner mig reparerad igen 😂👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela