jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Hejsan hoppsan!

Publicerad 2017-05-30 15:48:14 i Allmänt

Jag begriper verkligen inte vart tiden tar vägen! Snart juni. Laszlo födelsedag. Tyvärr får vi fira han utan hans fysiska närvaro. Lovar att köpa triss till dig Laszlo!


Papper från tingsrätten har landat i min låda gällande bouppteckning. Den idioten (Toni) har verkligen ingen skam i kroppen. Till på köpet tycker han att mamma och Peter ska dela på dessa 900 kr det kostar att ta upp det i rätten. Blir dyrare för han om han förlorar vilket han tydligen missat. 

Jag blir så arg över hur man som person kan bete sig så fruktansvärt illa. Han har verkligen ingen skam i kroppen och är en sann golddigger. 
Och bouppteckningsadvokaten som ska vara opartisk är ett stort skämt. Hoppas att hon får någon form av prick för sitt felaktiga uppförande.

Så snart väntar tingsrätten.

Jag ber till gudarna om karma.
Och det snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela