jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Jag hade rätt

Publicerad 2017-05-01 20:54:13 i Allmänt

Vi har fått det bevisat en gång för alla vilket svin och hemsk människa Laszlos "son" är.


NU har han vaknat till och ska försöka få ut arv efter Thomas som tog livet av sig för 5!!!! år sen. Alltså.... säg mig, vad e det för en sjuk person?? Och vart fanns han när Thomas dog? Vid hans begravning? Denna jobbiga tid som Laszlo hade framför sig??

Men hans ev pengar ska han ha. Och han tvingar mamma att sälja lägenheten för han ska ha kontanter. Helst igår. Han som INTE skulle göra så som han sa till Peter.

Sjuke fan. 

Hoppas karma hinner fatt han big time. Gärna innan ev arv betalas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela