jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Älskade mamma

Publicerad 2017-09-21 11:26:17 i Allmänt

Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna tacka dig ordentligt. Du har alltid hjälpt mig på ett eller annat vis. Du har alltid funnits vid min sida trots att jag inte fick träffa dig mer än varannan helg som liten. För någon hade storhetsvansinne och trodde att denna någon var bättre för mig än vad du var. 


Så många gånger jag gråtit när du lämnat mig efter en helg ihop. Så mycket jag älskar dig från första stund. 

Mamma du är bäst. Du är världens bästa mamma. Och oavsett vad någon säger är du den som alltid ALLTID hjälpt mig på ett eller annat vis.

Nu gjorde du det igen. Du räddade mig ur knipa jag hamnade i. Jag är så oerhört tacksam. Jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna klara mig utan dig i mitt liv. Jag älskar dig så mycket med var mm i min kropp. 

❤❤❤ mamma ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela