jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Kan de ta slut snart?

Publicerad 2018-04-05 00:35:26 i Äntligen mamma

Kräksjuka pågår fortfarande på förskolan. 4 v nu. Kan folk inte bara lära sig att hålla sig själv och sina barn hemma i 48 h från sista "utbrott"?

Jag kan inte hålla barnen hemma längre. 3 v fick de vara hemma och så möts man av info att ett nytt barn kräkts. Får tuppjuck på detta.

Så hinner de komma till skolan så möts man inte bara av en kräksjukelapp utan även av en lapp om att det går mask på förskolan.

Jag får damp. 
Är det inte löss så är det grönsnoriga näsor med hosta av inte denna värld. 
Eller så är det kräksjuka eller mask.

Allvar?!??

Min värsta fobi är att få in mask i huset!
Jag får panik av bara tanken. Måtte vi slippa skiten. Tar hellre kräksjuka 2 vändor till.


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2018-04-05 09:38:44

Men fy med sjukor som går på er förskola! Så tröttsamt! Backabyn har varit fullproppat med snoriga och hostiga barn sista månaderna 😕 Hedda blir sjuk hela tiden!

Svar: Men lillsnäckan då ❤ det är så synd om de när de blir dåliga 😔
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela