jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

otur

Publicerad 2018-02-12 10:24:05 i Allmänt

Jag är verkligen en liten olyckskorp just nu.
De senaste 3 v i mitt liv har varit allt annat än bra gällande min hälsa. 

Vi började med förkylning.
Sen kom bihåleinflammation.
Därefter dubbelsidig öroninflammation med spruckna trumhinnor.
Sen tyckte man att det var nog...
Då kom buksmärtor med förhöjda levervärden och vätska kring njurarna.
Jag fick biverkningar i form av bla näsblod.
Tänkte att nu, nu måste det väl ändå räcka, nu är botten nådd. Men nej.
Natten mellan fredag och lördag så ramlar jag och får åka in dagen efter då jag är rädd för att jag brutit benet. Så jädrans ont hade jag.

Totalt 12.5 h satt jag på akuten. Tur jag tog med mig en bok. Och "mat" (3 bullar och 2 äpplen). Kraftig stukning vid både vrist och knä och en spricka. Kryckor fick följa med hem och högläge med benet. 
Väl hemma har jag börjat få fler biverkningar. Utslag på händerna som kliar samt början till bölder i hårbotten. Som gör ont och kliar. 
Tack och lov så börjar tummen minska och jag hoppas att jag slipper ingrepp. Synnerhet med tanke på vilken tur jag har på sistone.

Blåmärken i händerna efter kryckorna redan efter en dag. Träningsvärk i armarna så jag kan knappt lyfta upp dem. Bra träningspass att förflytta sig själv 😂

Så nu hoppas jag att botten är nådd.
Helt ärligt. Hur mycket oflyt kan man ha kan man ju undra?

Nåja. Det viktigaste är att jag lever. Man får ju se det positiva! OCH det är ju faktiskt vinter OS på tv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela