jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vill inte

Publicerad 2018-01-26 10:57:41 i Allmänt

Alltså dessa immunnedsättande tabletter är ju verkligen crap. 
Nog för att jag trodde och förstod att det skulle bli enklare att dra på sig en förkylning, synnerhet med två små i huset.....
MEN nu har jag både influensa, bihåleinflammation och öroninflammation. Detta är ju långt ifrån ok.
Livans 2 års kalas får flyttas åter en vecka till efter att ha nu varit sjuka i huset i 2 v tid.
Jag orkar inte mer helt ärligt. Hoppas så att jag piggnar till under dagen så vi bara behöver skjuta på kalaset till söndag. Nästa vecka är så fullbokad till helgen redan och hur länge kan man skjuta på kalaset?

Jag har ingen ork i kroppen. Trodde igår kväll att det var på bättringsväg men vaknade idag med detta onda öra som läcker tom. 
Jag skulle verkligen behöva hjälp med barnen idag för jag har ingen ork. Men det är väl så det ska vara att vara mamma. Hur dålig man än är så ska man stå där tills man stupar. Om de åtminstone bara hade lyssnat vad man säger till dem så hade det varit så mycket enklare. Just nu låter allt som en bullrande skördetröska inne i örat/huvudet på mig med ett härligt tjut. Och det gör så jädrans ont!
Men men..... bara att bita ihop. Det som inte dödar - det härdar! 😁🖒

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela