jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Attack....

Publicerad 2018-06-13 22:58:16 i Allmänt

Fick igår ett meddelande jag aldrig hoppats behöva få. Min lillasyster blev igår attackerar, överfallen när hon skulle ut och jogga.
Av en snubbe som inte snackar svenska....
Jag kokar av ilska mot dessa avskum. 
Är det så förbannat svårt att lära sig att det är INTE ok??? 
Jag är oerhört glad och tacksam över att hon lyckades ta sig därifrån utan att hon blev skadad. Att hon hade adrenalinet och modet att sparka, skrika och slå och lyckades ringa pappa som direkt larmade polisen.

Detta räliga kryp är än på fri fot. Men gissa om jag önskar att de får tag i han. Och att de slänger ut han med huvudet före ur detta land, med ett förbud om att få återvända. 
Jädrans pack till kille!!!!

Tack du högre makt som lät henne komma därifrån helskinnad. Jag hade jagat detta avskum till världens ände annars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela