jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ja jag är kvar!!!

Publicerad 2018-06-01 22:17:08 i Arbete

Jag skulle ha uppdaterat för lääänge sen. Men dagarna bokstavligen försvinner sen vintern släppte och sommaren svepte in.

Det är plantor som ska skolas om. 
Krukor som ska vattnas.
Jordgubbar som behöver ses efter.
Träd som ska sättas.
Rabatter som grävs. 
En stenmur som jag försöker få fram.
Odlingar som vill ha näring och vätska.

Sen allt som har med barnen att göra.
Och jag har denna vecka även börjat jobba.

Det skär i hela kroppen på mig när kl ringer på morgonen. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Och värre är det att jag måste gå upp före kl 6 för att hinna med allt. Barnen ska lämnas kl 7 och jag ska infinnas på plats innan kl 8.
Ja denna vecka.
Från och med nästa är det vissa dagar som börjar ännu tidigare. 
Och det gör ont att behövas släpa upp barnen så tidigt och att de ska behöva sitta på förskolan så länge. Men som jag fått slängt i huvudet många gg, varför ska mina barn få ha det bättre än andra?

(Ja för att jag vill Det? 😂😉)

I varje fall.
Jobb.
Denna vecka har det pumpats in information i huvudet på mig. Nästa vecka går jag bredvid innan det blir skarpt läge om 2 v.
Men jösses vad jag redan trivs!!!!
Kommer det fortsätta så här så säger jag snälla ge mig en fast tjänst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela