jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

loppan

Publicerad 2018-06-01 22:45:08 i Äntligen mamma

Fröken bus har tappat tand nr 2! 
Första mjölktanden har redan dykt upp med och hon är så stolt över att tandfen har lämnat guldpengar i utbyte.

Hon har gått dans under våren här och avslutade med en stooor uppvisning på stoooor scen i äholm. Vilken tjej. Jag lämnar henne pigg och glad för att möta en liten tjej med hög feber som trots detta stått på scen och levererat till max.
Så stolt jag är över vår "lilla" 4 åring. 

Nästa år till hösten  kommer hon flyttas upp till 0an på skolan. Och jag kan inte fatta att hon redan är så stor!!!! Hon var ju nyss en liten bebis...

Hon är så duktig, många ord sitter hon utan hjälp och redan ljudar sig fram till och skriver ner.
Och blyg är hon verkligen inte. Hon babblar med allt och alla. Hur ska jag förklara för henne vikten av att man ska vara mindre informativ om vad hon heter, eller vad lillasyster heter? Hon prata verkligen med allt och alla.

Bästa är när hon börjat fånga skalbaggar och kallar dem för fluffy, för hon tycker det är ett fint namn 😂
Vår lilla galenpanna ❤









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela