jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ny biverkning

Publicerad 2018-03-19 20:17:28 i Allmänt

Ytterligare en biverkning som kan skrivas upp på listan. En positiv kanske men... nu har min mens uteblivit med. Eller är den kraftigt försenad. Visst det är skönt att slippa den, men samtidigt asjobbigt när man inte vet när den kommer. Kul om man blöder ner byxorna för man råkat åka iväg utan att ha ngt skydd med sig.

Undrar hur länge jag kommer slippa den tro?

Kräksjukan är fortfarande i full gång här hemma. Vi vuxna har klarat oss än men stackars barn. Det rinner av dem synnerhet Olivia. 5 par byxor och 1 pyjamas bara idag 😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela