jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Jobbelijobb

Publicerad 2018-10-09 21:55:39 i Allmänt

Snart dags igen. En månad har gått förbannat fort! Hade många planer på vad jag skulle göra under denna tid. Känns som att inget är gjort. Men på tisdag är det dags. Samtidigt som jag ser framemot det så är jag inte sugen på att behöva ställa kl 05.30 😂

Denna vecka börjar folket få veta om de fått förlängt på jobb. Hoppas min sjukskrivning inte ställt till det för mig så att positivt besked väntar mig när jag kommer tillbaka!

Loppan har kommit in i en 5.0 trots. Pjuh. Igår knäckte hon mig till tårar. Om bara dessa underbara saker hade kunnat förstå hur ledsna de kan göra sina föräldrar. Men det är en fas. Bara att bita ihop. Det blir bättre! Och det är inte lätt när man ärvt våra gener heller. Underbara unge. Hade jag inte älskat dig så mycket som jag gör hade du inte sårat mig så mycket som du omedvetet gör. 

Och så stor hon samtidigt blivit! Jösses, vi har haft kompisar hem från skolan ett par gg och det lär ju bli fler. Vad hände kan man undra. När hann de bli så stora? Och lilla Livan hänger glatt på. Som om hon vore lika stor som de andra ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela