jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Aj som f-n!!!!

Publicerad 2019-02-20 21:59:15 i Allmänt

Då jag fortfarande har problem med öron och hals fick jag idag en remiss till öron näsa hals. Gött var min tanke, då kanske de tittar i halsen på mig denna gång, vilket de inte gjort de sista läkarbesöken. Men nej. Den är tydligen inte viktig. 
Men mitt högra öra som jag fortfarande har ont i och är döv på, var det full fokus på.

Det var fortfarande irriterat och jag hade vätska bakom trumhinnan. Så de bedövade den (vilket jag tvivlar på) sen spräckte de den igen för att suga ut vätskan.

HELVETE vad den sugen gjorde ont!!!
Efter det tyckte han att nej vi sätter in ett rör med i örat. Det gör lite ont så han.

Lite?!?!??? 
Jag föder hellre barn 5 gg till på raken utan någon bedövning än sätter in ett rör till i något öra. Fan vad jag grät. 

- försök att slappna av.
Jo det gick ju sådär lätt att slappna av.
Jag grät och var helt svimfärdig innan han ens var klar. Förbannad skitöra!
Men!
Nu hör jag på örat igen, sen får vi se hur det utvecklar sig. Imorgon är det 2 v sen jag blev sjuk, känns som 1 månad sen. På lördag första jobbpasset. Jag längtar samtidigt som jag bävar för det med tanke på hur ont jag har just nu efter dagens besök. Men det blir bättre. Längtar trots allt tillbaka till jobb. Är inte direkt ngn semester jag varit på dessa dagar. 

Och pappa då... Hej hå vilken förbättring! Är så glad så glad!!! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela