jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Möhippa -jag vill göra det igen!!!

Publicerad 2019-06-09 22:08:04 i Allmänt

Dagen för mögippa var igår kommen. En dag jag planerat och dragit i sen januari. Och vilken bra dag det blev om man glömmer att det regnade den första aktiviteten som givetvis var utomhus. 

Att se Anna gråta av glädje när hon såg oss, det fick mina ögon att bli fuktiga med.... 

Det var så galet trevlig dag att jag hade gärna gjort om den igen utan att blinka. Jag hoppas jag en dag kommer få gifta mig med och att jag den dagen kommer ha så fina vänner som även vill fira mig.

Hela dagen igår och fm idag insåg jag hur mycket jag saknar att dra ut på detta vis med tjejgäng. Så in i helvetes kul var det. Att umgås, snacka tjejsnack, dricka vin och bara få slappna av och vara bara jag. Åh herregud vad jag behöver mer av detta i mitt liv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela